چطوری میشه

10 نکته برای بازگرداندن مشتریان وردپرس

10 نکته برای بازگرداندن مشتریان وردپرس

فرض کنید شما صاحب یک آژانس وردپرس هستید که خدمات و محصولاتی را به مشتریان از یک نیمکره به نیمکره دیگر ارائه می دهد.

شما تمام تلاش خود را می‌کنید تا کسب‌وکار خود را تقویت کنید، از جمله نوشتن محتوای درجه یک، راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی، پیوستن به جلسات وردپرس برای معرفی خدمات خود، و غیره. با خون، عرق و اشک، در نهایت آن را از روی زمین خارج می‌کنید. .

اما همه ما می دانیم که انجام کسب و کار فقط به این محدود نمی شود. اکنون یک چالش جدید به این موضوع مربوط می شود که چگونه می توانید مشتریان وردپرس را پس از پایان هر پروژه بازگردانید، با توجه به این واقعیت که بازار توسعه وردپرس رقابتی تر و بیشتر شده است؟

این نگرانی است که نه تنها شما، بلکه هزاران توسعه‌دهنده و آژانس وردپرس در آنجا به آن فکر می‌کنید. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا پاسخ شما را بدهیم.

موضوعی که امروزه در کانون توجه قرار گرفته است، بر این موضوع است که چگونه می توان مشتریان وردپرس را بازگرداند. قبل از پرداختن به جزئیات، اجازه دهید شما را از اهمیت بازگشت مشتری به کسب و کار توسعه وردپرس خود راهنمایی کنیم.

چرا مهم است که مشتریان وردپرس خود را بازگردانید

مشتریان بازگشتی در هر کسب و کاری نقش اساسی دارند و توسعه وب وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در عصر رسانه های اجتماعی، مشتریان بازگشتی می توانند سفیران عالی برند شما باشند. آنها نه تنها محصولات و خدمات وردپرس شما را می خرند، بلکه به انتشار کلمات در مورد شما نیز کمک می کنند. میدونی چیه؟ این شکل از بازاریابی همیشه کار می کند، حتی موثرتر از تبلیغات پولی، آگاهی از برند و فروش را پنج برابر افزایش می دهد.

از نظر هزینه، حفظ مشتریان فعلی وردپرس می‌تواند مقداری از تغییرات را در شما ذخیره کند. 82 درصد از شرکت ها تایید کرده اند که هزینه حفظ مشتری کمتر از جذب مشتری است. علاوه بر این، طبق Upland ، دستیابی به مشتریان جدید می تواند 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه داشته باشد. در همین حال، تنها با افزایش نرخ حفظ مشتری به میزان 5٪، کسب و کار وردپرس شما می تواند سود را با 25٪ تا 95٪ باور نکردنی به حداکثر برساند.

علاوه بر آن، بازگشت مشتریان وردپرس می‌تواند منجر به نرخ موفقیت بالاتری در بستن معاملات شما شود. وردپرس محبوب ترین پلتفرم CMS در جهان است که 37.8 درصد از اینترنت و بیش از 75 میلیون سایت را در وب تقویت می کند. این محبوبیت فوق‌العاده برابر است با رقابتی بودن بازار توسعه وردپرس.

شما باید با هزاران یا حتی میلیون‌ها کسب‌وکار وردپرس رقابت کنید تا مشتریان جدید را به دست آورید. اما، باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر پول و تلاش برای کمپین های بازاریابی خرج می کنید، احتمال فروش به مشتری جدید فقط در 5-20٪، در حالی که این رقم با مشتری فعلی به 60-70٪ افزایش می یابد.

با گفتن این موضوع، بازگشت شریک وردپرس همچنان یک ردیف سخت را برای بیهوش کردن باز می کند. یکی از دلایل اصلی در فرآیند تصحیح مشتری نهفته است.

در طول فرآیند توسعه سایت، مشتریان این حق را دارند که برای مدیریت محتوا، انجام ویرایش‌ها، سفارشی‌سازی‌ها و به‌روزرسانی‌ها، به پشتیبان وارد شوند. با این حال، همه آنها متخصص وردپرس نیستند.

بسیاری از آژانس‌های وردپرس با این مشکل مواجه شده‌اند: مشتریان با داشبورد درگیر شده‌اند و باعث بسته شدن سایت جدید شده‌اند. حتی زمانی که تقصیر توسعه‌دهنده نباشد، سایت خراب تأثیر بدی بر جای می‌گذارد و باعث می‌شود مشتریان از شراکت با آژانس در ادامه مسیر خودداری کنند.

در آن مرحله، داشتن یک فرآیند کاملاً آماده برای اثبات مشتری وردپرس، تجربه کاربری ساده‌تری را ارائه می‌دهد. این شانس خوب کسب و کار بعدی و توصیه های شفاهی را افزایش می دهد.

با آگاهی از این نگرانی، ما 10 استراتژی مطمئن برای حفظ مشتری گردآوری کرده ایم که مشتریان وردپرس شما را تشویق می کند دوباره شما را استخدام کنند. به طور خاص، نکاتی برای محافظت کارآمد از یک وب‌سایت وردپرس، اما همچنان بهبود UX ارائه شده است.

1. اعتبارنامه ورود مشتری

را تنظیم کنید

قبل از اینکه مشتریان شما وارد سایت جدید شوند، ارائه نام‌های کاربری و رمزهای عبور آماده به آنها نه تنها به شما کمک می‌کند تا دسترسی آنها را کنترل کنید، بلکه از حملات رایج وردپرس.

افراد تمایل دارند از رمزهای عبور ساده و آسان برای به خاطر سپردن استفاده کنند، از جمله اعداد و حروف متداول مجاور مانند «12345» یا «name12345». این یک عادت واقعاً بد است که می‌تواند منجر به حملات brute force و نقض داده‌ها شود.

Set up Client Login Credentials

هکرها برای شکستن این موارد فقط به کمتر از یک ثانیه نیاز دارند رمزهای عبور ضعیف و دسترسی به داشبورد وردپرس. بنابراین، به جای اینکه به مشتریان اجازه دهید به تنهایی گذرواژه‌ها را تنظیم کنند، ارسال گذرواژه‌های قوی آماده برای آنها از پروژه وردپرس شما در برابر حملات و نقض‌های ناخواسته محافظت می‌کند.

علاوه بر این، با ایجاد حساب‌های ورود به سیستم برای مشتریان خود، می‌توانید به راحتی به هر یک از آنها یک نقش کاربری با سطح دسترسی متناظر به باطن اختصاص دهید.

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس 5 نوع کاربر استاندارد، از جمله Admin، Editor، Author، Contributor و Subscriber را ارائه می‌کند. هر کدام با قابلیت های متفاوتی همراه است.

  • Admin – قدرتمندترین نقش. آنها می توانند دسترسی کامل به باطن داشته باشند و کل سایت را مدیریت کنند.
  • ویرایشگر – به ویرایش و انتشار پست‌ها از جمله پست‌های سایر کاربران وردپرس دسترسی دارد.
  • نویسنده – فقط می‌توانند به پست‌های خود دسترسی داشته باشند، به این معنی که پست‌هایی که دیگران اضافه می‌کنند برای آنها نامرئی خواهد بود. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند نوشتن، ویرایش و انتشار پست است.
  • مشارکت کننده – می تواند پست ها را ایجاد و ویرایش کند اما آنها را منتشر نمی کند.
  • مشترک – فقط دسترسی کاربران سایت را دریافت کنید. این نوع کاربری کمترین قابلیت‌ها را دارد، زیرا نمی‌توانند کاری بجز ویرایش نمایه‌های خود انجام دهند.

از آنجایی که همه مشتریان شما متخصص وردپرس نیستند، اعطای دسترسی مدیریت به آنها ممکن است سایت جدید را در معرض آسیب احتمالی قرار دهد. آنها ممکن است افزونه های جدید را حذف یا نصب کنند، تم ها را غیرفعال کنند، محتوای مهم را حذف کنند، یا حتی بدتر از آن، سایت را به طور کامل خراب کنند.

به این ترتیب، توصیه می شود دسترسی آنها را به ویرایشگران یا نویسنده ها محدود کنید. این به حداقل رساندن احتمال به هم ریختگی آنها با backend کمک می کند.

2. مشتریان را به عنوان همکاران در ManageWP

اختصاص دهید

اگر می‌خواهند به‌روزرسانی‌های پروژه را زیر نظر داشته باشند، پیشنهاد مشتریان به‌عنوان همکاران در ManageWP مفید است. به‌علاوه، این ایده زمانی که مشتریان شما به‌عنوان یک تیم می‌آیند و شما به روشی بدون دردسر برای ایجاد چندین حساب در محل نیاز دارید، عالی می‌شود.

ManageWP با ادعای تسهیل گردش کار شما به شما امکان می‌دهد هر گونه تغییر در سایت وردپرس خود را در داشبورد نظارت کرده و آن را نگه دارید. ویژگی Collaborate آن از اشتراک گذاری یک سایت وردپرس با تعداد زیادی از کاربران به صورت ایمن و بدون ارائه رمزهای عبور شما پشتیبانی می کند.

هنگامی که نقش همکار را به مشتریان خود اختصاص دهید، روی مجوز دسترسی آنها کنترل می‌کنید، از جمله اینکه کدام داده‌ها و ویژگی‌هایی را که مجاز به لمس هستند. تمام سابقه فعالیت آنها در گزارش مشتری ثبت می شود و به شما امکان می دهد تشخیص دهید چه کسی چه چیزهایی را در سایت وردپرس شما تغییر می دهد. علاوه بر این، شما این حق را دارید که در هر زمان با بستن حساب همکار، دسترسی آنها را حذف کنید.

راهنمای دقیق زیر ما را برای افزودن مشتریان به عنوان یک همکار در ManageWP

add clients as a collaborator in ManageWP

  1. در داشبورد ManageWP خود، روی نمایه‌های خود کلیک کنید، سپس همکاری را در منوی کشویی انتخاب کنید. سپس، افزودن همکار را انتخاب کنید.
  2. ایمیل‌های همکار را وارد کنید و سطح دسترسی آنها را تعیین کنید. دو گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:
    • دسترسی کامل به وب سایت: همکاران می توانند به داشبورد ManageWP شما دسترسی داشته باشند، به وب سایت های شما دسترسی داشته باشند و از همه ابزارهای ManageWP شما استفاده کنند
    • دسترسی به وب‌سایت فقط خواندنی: مشارکت‌کنندگان می‌توانند همه چیز را مرور کنند اما نمی‌توانند هیچ تغییری یا ویرایش کنند.
  3. محدوده وب‌سایت، برچسب‌های خاص و مشتریانی را که همکار می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد، تعریف کنید. از انجام کارهای انبوه آنها جلوگیری کنید.
  4. پس از انجام تنظیمات، روی افزودن همکار ضربه بزنید و مشتریان شما اکنون می‌توانند از طریق ManageWP به وب‌سایت وردپرس مشخص شده دسترسی داشته باشند.

add clients as a collaborator in ManageWP

در صورتی که قصد لغو همکاری با آنها را دارید، به صفحه همکاری بازگردید، مدیریت شریک > موردی را که می‌خواهید حذف کنید > حذف شریک را انتخاب کنید و کارتان تمام شد.

به طور کلی، ManageWP انتخاب خوبی است اگر بخواهید تا سایت وردپرس خود را به راحتی و به طور موثر در برابر مشتری محافظت کنید.

3. جلوگیری از تغییرات در تم ها و پلاگین ها

تم ها و افزونه ها ستون فقرات سایت وردپرس شما را تشکیل می دهند. هر گونه تغییر در طرح‌های زمینه یا به‌روزرسانی‌های افزونه که ممکن است باعث ایجاد مشکلات درگیری شود، می‌تواند سلامت سایت شما را تهدید کند.

برای اینکه مشتریان خود را از دستکاری با مضامین یا افزونه های خود دور نگه دارید، باید دسترسی به ویرایشگرهای طرح زمینه و افزونه را مسدود کنید. با افزودن این قطعه کد به فایل wp-config.php ویرایشگر غیرفعال می شود:

define('DISALLOW_FILE_EDIT',true);

در صورتی که قصد دارید کاربران را از نصب افزونه ها و تم های جدید مسدود کنید، به جای آن به کد زیر بروید:

define('DISALLOW_FILE_MODS',true)؛

به خاطر داشته باشید که این کد از به‌روزرسانی تم‌ها و افزونه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

یک راه حل بدون دردسر دیگر استفاده از ManageWP است. این به شما امکان می دهد تا با چند تنظیمات کار را بدون زحمت انجام دهید.

  1. وارد داشبورد ManageWP خود شوید، روی نام کاربری خود کلیک کنید، سپس به White Label > Plugins & Theme Settings بروید.
  2. در بخش غیرفعال کردن اقدامات کاربر، 2 کادر را علامت بزنید: جلوگیری از به‌روزرسانی/نصب افزونه‌ها و طرح‌های زمینه در سایت توسط کاربر و غیرفعال کردن افزونه و ویرایشگر کد طرح زمینه .

ManageWP Disable Actions

همین!

همچنین می‌توانید افزونه ManageWP را از داشبورد وردپرس مخفی کنید. این مانع از درخواست مشتریان شما برای دسترسی به ویژگی های ManageWP می شود. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

Hide ManageWP Worker

  1. نام کاربری خاصی را که می‌خواهید ManageWP را از آن پنهان کنید، انتخاب کنید.
  2. برگه White Label را باز کنید > Hide ManageWP Worker را از فهرست افزونه/ویجت انتخاب کنید.
  3. سپس افزونه از داشبورد مدیریت وردپرس ناپدید می‌شود.

4. ویجت های داشبورد سفارشی را ارائه دهید

“کنجکاوی گربه را کشت.” به طور مشابه، مشتری با کنجکاوی زیادی هنگام کاوش در مناطق ناآشنا می تواند سایت را در معرض خطر بالای آسیب دیدن تصادفی قرار دهد.

ارائه ویجت‌های داشبورد سفارشی به مشتریان وردپرس خود، نشان دادن ویژگی‌ها و داده‌های خاصی که می‌توانند از ابتدا به آن‌ها دسترسی داشته باشند، به آنها کمک می‌کند تا از افشای مناطق حساس جلوگیری کنند. این همچنین توسعه دهندگان شما را از مدیریت مشتریان و رفع اشتباهات تصادفی آنها رها می کند.

بسیاری از افزونه‌های قابل اعتماد وردپرس در ایجاد ابزارک‌های سفارشی و نمایش آن‌ها در داشبورد وردپرس، مانند Dashboard Widgets Suite، White Label یا Ultimate Dashboard برتری دارند.

مجموعه ابزارک داشبورد

Dashboard Widgets Suite

مجموعه ابزارک‌های داشبورد دارای 9 ویجت داشبورد پیشرفته است، به شما اجازه می دهد آزادانه گزینه های داشبورد خود را تنظیم و سفارشی کنید. از نمایش چندین نوع محتوا، به عنوان مثال، پیام های کاربر، پیوندهای رسانه های اجتماعی، فیدهای RSS و ابزارک های وردپرس، از جمله نوار جستجو، پشتیبانی می کند.

این افزونه همچنین به شما این امکان را می‌دهد که نکات و دستورالعمل‌های مفید را با استفاده از ویجت‌های متنی تعبیه‌شده در قسمت پشتی درج کنید.

برچسب سفید

White Label

White Label ابزاری عالی برای ساخت داشبورد سفارشی برای مشتریان شما این افزونه به شما این قدرت را می دهد که داشبورد پیش فرض وردپرس را با داشبورد سفارشی خود جایگزین کنید. به‌علاوه، می‌توانید به راحتی ویجت‌های داشبورد یا یک ویجت کاملاً جدید بسازید تا کنترل کنید چه محتوایی را به مشتریان نشان می‌دهید.

علاوه بر این، در صورتی که به مشتریان خود دسترسی سرپرست را اعطا کنید، White Label به شما کمک می کند تا یک سرپرست سفارشی ایجاد کنید. این بدان معناست که می‌توانید از افزونه‌ها برای تعیین اینکه می‌خواهید کدام قسمت از مدیر وردپرس را ببینند استفاده کنید.

داشبورد نهایی

Ultimate Dashboard

داشبورد نهایی به شما امکان می‌دهد یک داشبورد مدیریت وردپرس را برای مشتریان خود سفارشی کنید. می‌توانید از نماد، متن و ویجت‌های HTML برای ایجاد یک داشبورد مشتری سفارشی‌شده و ارسال مشتریان خود به بخش‌های کلیدی وب‌سایت‌هایشان استفاده کنید.

علاوه بر این، این افزونه به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک همه یا تکی ویجت‌های پیش‌فرض وردپرس را حذف کنید.

5. ایجاد بسته های منحصر به فرد

در صنعت بی‌رحمانه توسعه وب، ممکن است شما تنها پادشاه جنگل نباشید. بنابراین، معمول است که مشتریان وردپرس شما با رقبای شما، مانند سایر توسعه دهندگان یا آژانس های وردپرس، در حالی که به خدمات شما نگاه می کنند، دسترسی پیدا کنند. از آنجا، آنها می توانند به راحتی پیشنهادات و قیمت های شما را قبل از تصمیم گیری نهایی با دیگران مقایسه کنند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که مقایسه سیب و پرتقال غیرممکن است. برای حفظ این مشتریان وردپرس، باید با ارائه مزایای رقابتی منحصر به فرد خود، از جمله ایجاد بسته‌های محصول یا خدمات با قیمت‌های مناسب‌تر، پیشنهادات خود را بسیار جذاب‌تر کنید.

این کار مشتریان بالقوه شما را مجبور می‌کند تا کل بسته را ارزیابی کنند، از ارزش، پشتیبانی مشتری، مراقبت بیشتر، خدمات تعمیر و نگهداری WordPress مانند بررسی سرعت و غیره. مهمتر از همه، قیمت های رقابتی شما را متمایز می کند و از رقبای خود بهتر عمل می کند.

6. جوایز با زمان محدود ارائه دهید

همانطور که توسط smallbizgenius بیان شده است، 75٪ از مشتریان شرکت هایی را ترجیح می دهند که پاداش ارائه می دهند.

جوایز با زمان محدود به عنوان یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین ابزار بازاریابی برای جذب مشتریان و افزایش فروش برجسته است. این مبتنی بر یک پدیده روانشناختی انسانی به نام “ترس از دست دادن” است، با نام مستعار FOMO، که مردم از این می ترسند که نتوانند در معاملات یا خدمات داغ در جاهای دیگر یا در آینده برنده شوند.

FOMO Definition

این روش برای انواع مشتریان، چه مشتریان جدید و چه مشتریان فعلی مناسب است. ارائه مشوق‌های عالی در چنین زمان محدودی باعث ایجاد حس فوریت می‌شود و مشتریانی را که هنوز روی حصار نشسته‌اند تشویق می‌کند تا از این طریق وارد عمل شوند، به عنوان مثال. با امضای قرارداد یا پرداخت سپرده موافقت کنید.

در اینجا به برخی از ایده‌های پاداش که می‌توانید برای پروژه‌های وردپرس خود در نظر بگیرید، می‌پردازیم:

  • اگر مشتریان پروژه ای را با شما در [تاریخ] شروع کنند، در [بسته های انحصاری] [تخفیف] دریافت خواهند کرد
  • شامل [ویژگی اضافی] یا [خدمات] بدون هزینه اضافی
  • نگهداری 1 ساله سایت وردپرس را به صورت رایگان ارائه دهید
  • پروژه را تا [تاریخ] انجام دهید
  • [سرویس] را بدون تمدید تاریخ راه‌اندازی اضافه کنید
  • علاوه بر آن، ارائه پاداش‌های محدود به مشتریان خود به هموار کردن راه برای هر یک از خدمات یا پروژه‌های آینده شما کمک می‌کند.

7. با پاداش ها/افزونه ها ارزش را افزایش دهید

علاوه بر ایجاد بسته‌های منحصربفرد، ممکن است لازم باشد برخی از پاداش‌ها را نیز در خدمات وردپرس خود بگنجانید تا ارزش خود را افزایش دهید. نه تنها شما را از دیگران متمایز می کند، بلکه علاقه مشتریان را به پیشنهاد شما جلب می کند.

با این حال، همه پاداش ها نمی توانند اعمال شوند. دو نکته کلیدی برای جوایز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

اول، در صورت امکان، این پاداش ها را به صورت رایگان ارائه دهید. به عنوان یک انسان، مردم همیشه تعصب شدیدی نسبت به چیزهای رایگان دارند. مقاومت ناپذیر است به همین دلیل است که می‌تواند تأثیر عاطفی داشته باشد و مشتریان را وادار کند تا بهتر از هر چیز دیگری اقدام کنند.

ثانیاً، پاداشی که ارائه می‌دهید باید با پروژه مشتری مرتبط باشد. اگر توصیه‌ها، راهنمایی‌ها، پاسخ به مشکلات آنها یا راهنمایی‌هایی را ارائه می‌داد که به آنها در رسیدن به هدفشان کمک می‌کند، حتی بهتر است. در تجارت، هیچ‌کس نمی‌خواهد چیزهای بی‌فایده دریافت کند، حتی اگر رایگان باشد.

با خیال راحت از ایده های پاداش زیر استفاده کنید:

  • مطالعات یا تحقیقات موردی عمیق
  • کتاب‌های الکترونیکی و موارد رایگان
  • الگوهای رایگان
  • کوپن‌های تخفیف در بسته‌های افزودنی یا بسته‌های افزودنی
  • راهنمای نحوه انجام
  • یک جلسه آموزشی اضافی یا وبینار
  • نسخه آزمایشی محصولات محدود شما

8. وب‌سایت‌های آن‌ها را در نمونه کارها خود معرفی کنید

وب‌سایت نمونه کار شما بهترین راه برای نشان دادن تخصص و پروژه‌های قبلی شما را نشان می‌دهد. در آن مرحله، گنجاندن پروژه های مشتری به عنوان نمونه هایی از کار فعلی شما بسیار منطقی خواهد بود.

از یک طرف، این مهارت‌های شما را نشان می‌دهد و فرصت‌هایی را برای ایجاد پیشنهادهای وب‌سایت برای سایر مشتریان باز می‌کند. شما خود را، از دل و جان، وارد پروژه کرده اید. از سوی دیگر، شما رابطه خوبی با مشتریان خود ایجاد می کنید. به نمایش گذاشتن پروژه‌های آن‌ها در پورتفولیوی شما با URL سایت آن‌ها باعث می‌شود تبلیغات گسترده‌ای در سراسر وب به آن‌ها بدهد.

همچنین می‌توانید وب‌سایت‌های مشتریان را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود به موازات نمونه کار خود به اشتراک بگذارید. آژانس‌های معروف وردپرس مانند Stuurlui یا Van Ons از این نکته به طور مؤثر استفاده کرده‌اند.

آنها افتخار خود را از شراکت با مشتریان وفادار خود در وب سایت های نمونه کارها، Linkedin و Facebook ابراز می کنند. معمولی، چه کسی می‌تواند در برابر این زیرنویس‌های دوست‌داشتنی مقاومت کند؟

9. یک تجربه سوار شدن شگفت انگیز

ایجاد کنید

آیا می دانید چه چیزی کلید خوشحال کردن مشتریان وردپرس شما و تبدیل آنها به مشتریان بازگشتی را دارد؟ پاسخ در ایجاد یک تجربه سوار شدن شگفت انگیز با فرآیند پروژه بدون اصطکاک، از ابتدا تا انتها نهفته است.

به عنوان یک کهنه کار وردپرس، ماهیت توسعه وب را بهتر از هر کسی درک می کنید. کل پروژه معمولاً شامل هزاران مرحله و مرحله مانند بررسی های پس از اجرا و حتی میزبان وردپرس برای آژانس‌ها اگر با مشتریان بزرگ‌تری مدیریت می‌کنید، کارها را آسان می‌کند. وظیفه شما این است که همه چیز را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که تمام مراحل و الزامات تکمیل شده است.

برای انجام این کار، باید نکات و نکات پروژه وردپرس خود را درک کنید. علاوه بر این، ارتباطات همچنین وزن زیادی برای کمک به شما در برقراری ارتباط خوب با مشتریان دارد. با دقت به خواسته ها و انتظارات آنها گوش دهید، سپس آنها را در یک چک لیست یادداشت کنید. این کمک می‌کند تا زمانی که هنوز می‌توانید همه چیز را به طور مؤثر مدیریت کنید، از مالیات بیش از حد خود جلوگیری کنید.

علاوه بر آن، پس از پایان هر پروژه، باید روند خود را ارزیابی کرده و مشخص کنید که کدامیک نیاز به بهبود دارد. درس های آموخته شده در پروژه های آخر به شما کمک می کند پروژه های موجود و جدید را بهتر بهبود بخشید.

10. تخصص خود را تقویت کنید

شما مشتریان را راضی می کنید، این خوب است! اما فقط “راضی بودن” کافی نیست. مشتریان شما باید واقعا “تأثیر” باشند. برای رسیدن به آن، باید به طور مداوم تخصص خود را تقویت کنید و آنها را با جنبه های آشکار خود تحت تأثیر قرار دهید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد چیز جدیدی از شما به عنوان یک منبع با تجربه و قابل اعتماد در صنعت بیاموزند.

به عنوان مثال:

  • کارفرمای برنامه گفتگوی خود را در رابطه با پروژه خود با یک عرشه اسلاید همراه با آن مطلع کنید.
  • یک پست/تحقیق وبلاگ بنویسید که مستقیماً با بخشی از پروژه یا اهداف وب سایت آنها مرتبط باشد و پیوند را برای آنها ارسال کنید.
  • مشتریان خود را به پیوستن به وبینار یا آموزش آنلاین خود دعوت کنید مربوط به طاقچه توسعه وردپرس
  • میزبان یک سری پادکست برای به اشتراک گذاشتن بینش و پیش بینی خود در مورد صنعت، از جمله روندهای جدید در طراحی، سبک وب یا تجارت الکترونیک و غیره

Reinforce Your Expertise

Hubspot با ارائه منابع متعدد به مشتریان فعلی خود و هر کسی که از طریق وبینارها، کتاب‌های الکترونیکی، قالب‌ها، دوره‌ها و غیره با آنها ارتباط برقرار می‌کند، کار بسیار خوبی انجام داده است.

افزایش سود با مشتریان تکراری وردپرس اکنون!

مشتریان فعلی شما منبع درآمدی عظیم برای کسب و کار وردپرس شما هستند. از آنجایی که برند، محصولات، خدمات شما را می‌شناسند و این کار را می‌دانند، برای رسیدگی به آنها مشکل کمتری دارند.

در این مقاله، 10 نکته اثبات شده برای بازگشت مشتریان وردپرس را برجسته کرده ایم.

برای تصحیح کلاینت وردپرس، باید رمز عبور و نام کاربری و ویجت های داشبورد سفارشی را به مشتریان ارائه دهید. همچنین می توانید مشتریان را به عنوان همکاران در ManageWP دعوت کنید تا آنها را از به روز رسانی های پروژه مطلع کنید. بعلاوه، قبل از تحویل سایت، باید دسترسی به تم و ویرایشگر افزونه را محدود کنید.

برای فعال کردن اقدامات مشتریان، به شدت توصیه می‌شود بسته‌های منحصربه‌فرد، پاداش‌های با زمان محدود و پاداش‌ها را به آنها ارائه دهید.  مهمتر از همه، تمام تلاش ها با شکست مواجه می شوند اگر تجربه حضور آنها را ساده نکنید و همچنین تخصص خود را تقویت نکنید.

منتظر چه هستید؟ اکنون از نکات ما برای افزایش سود با مشتریان تکراری وردپرس خود استفاده کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا